Güncel Başlıklar
Ana Sayfa / Acil Servis / #00367#İlaç Aşırı Kullanım

#00367#İlaç Aşırı Kullanım

HASTANIN KULLANDIĞI İLAÇ , PROBLEMİN ÇOĞU ZAMAN NEDENİ OLABİLİR !

Her zaman hastanın kullandığı ilaçları öğrenmeli, bu sahnede kullandığı ilacı aldığı tarih ile birlikte içerisinde kalan miktardan overdose kullanım ! çıkarımı , çok güzel bir püf nokta .Bizde aldığı tarihi öğrenme için medeczane sistemi, bir de ilaçlarını getiren yakını lazım tabi ki !!

 

Konu ile ilgili benzer yazımıza da göz atınız 
http://taburcu.net/index.php/2017/10/09/00051/

Hakkında Burak Ölmez

Büyük Türk hakanı Atilla; "Atımın nalındaki bir çivi düşseydi, bu büyük ülke olmazdı!" demiş. "Ama nasıl olur?" demişler. "Bir çivi bir ülkeyi nasıl kurtarır?" Atilla cevap vermiş; "Bir çivi bir nalı, bir nal bir atı, bir at bir komutanı, bir komutan bir orduyu, bir ordu da koca bir ülkeyi kurtarır" (teşbihte hata olmasın) bir "tüyo" bazen bir "hayat"kurtarabilir felsefesinde bir insan,bir hekim..

Buna Da Göz Atın

#00449# JAPON ACİLDE NELER YAPIYOR?

REBOA yani Resuscitative endovascular balloon occlusion of the aorta. Henüz ülkemizde adı yeni yeni duyulmaya …

#00448# Gebelerde Baş Ağrısı-SVT

Baş Ağrısıyla gelen Gebe hastalarda SVT (Serebral/Sinüs Venöz Tromboz) olabilir❗️ 🦓🦓🦓 GEBE HASTA+ANALJEZİK ETKİ ETMEYEN BAŞ …

#00447# Şeker Teyze

  80 Yaşlarında kadın hasta acil servise genel durum bozukluğu ile getirildi. En sevdiğim tanı …